Гарантія

Інтернет-магазин Пульспад гарантує, що куплений товар є працездатним та не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектація товару перевіряється під час купівлі.

Покупець в обов'язковому порядку разом із замовленим товаром отримує розрахунковий документ (товарний чек) та гарантійний талон (якщо він надається виробником) або копію договірних гарантійних зобов'язань Інтернет-магазину Пульспад (у разі не надання виробником гарантійного талона).

Термін гарантійного обслуговування

Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або договірні гарантійні зобов'язання Інтернет-магазину Пульспад.

Ми також пропонуємо придбати послугу розширеної гарантії на деякі групи товарів, представлених у нашому інтернет-магазині.

Договірні гарантійні зобов'язання інтернет-магазину Pulsepad

  • Продавець гарантує, що куплений виріб є працездатним та не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється під час купівлі.
  • Гарантія на продані вироби, за умови дотримання умов гарантії, передбачає безкоштовний ремонт виробів протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні за призначенням у разі неможливості ремонту.
  • Гарантія дійсна лише за наявності правильно та чітко заповнених документів, що підтверджують покупку (товарний чек), та цього Договірного гарантійного зобов'язання, підписаного Покупцем.
  • Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з Правилами його використання та гарантійного обслуговування, що містяться в інструкціях, що додаються до обладнання, та переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.

Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених виробів у випадках:

  • втрати гарантійного талона (якщо виріб ним комплектується), наявності у ньому записів чи виправлень, зроблених не Продавцем;
  • розбіжності серійних номерів комплектуючих із зазначеними у гарантійному талоні (якщо виріб ним комплектується);
  • пошкодження або відсутності гарантійних стікерів продавця на виробі;
  • наявності механічних пошкоджень (пам'ятості, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць тощо), а також зі стертим маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами;
  • наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розтин блоків, слідів паяння, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей тощо);
  • наявності пошкоджень, отриманих внаслідок аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також внаслідок дій третіх осіб або непереборної сили;
  • з ознаками горіння або димлення виробу (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.);
  • наявності пошкоджень, спричинених потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, комах тощо;
  • несправності, що виникла внаслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
  • виходу виробу з ладу з вини Покупця (у разі використання виробу не за призначенням, комерційної експлуатації виробу побутового призначення, неправильної установки та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання та транспортування, викладених у посібнику користувача);
  • роботи виробу з неліцензійними, несертифікованими чи зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;
  • невідповідності Державним стандартам параметрів електроживильних, телекомунікаційних та кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними та іншими);
  • некоректної роботи з програмно – апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash – Bios тощо);
  • а також у інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу строком до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, до авторизованого сервіс-центру виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.

Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо вона не може бути відремонтована, на підставі укладання авторизованого сервісного центру виробника. Термін гарантійного ремонту, залежно від його складності, може становити 14 робочих днів без урахування часу транспортування.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
  • пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.